Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

onsdag 8 december 2010

Min söta rörmockare

Ah shit vad l'nge sedan jag skrev nu men orken och viljan har inte infunnit sig för att skriva.

Helgen var bra.
Cerine min stora tjej sov hos mormor i lördas och vi här hemma spelade wii med barnen. Tog en promenadtill affären och myste med godis och god mat.
Söndagen tillbringad vi inne och städaade och tog det lungt.  Mysigt hade vi det iallafall.

Måndagen tillbringade jag hemma med Fillan och Vincent.
Igår var det tisdag och jag lämnde filippa på dagis för att sen ta en sväng in till stan.  Träffade sandra och Alvin. Tog en fika och inhandlade lite julklappar.  Usch får lite ångest när jag vet hur mkt det är som ska handlas innan jul.
Nåja vi hade en kanon dag med Sandra och hennes söta busunge.

När vi kom hem tog jag med mig vincent oh jonas på en kort promenad till dagis.
Käkade langos igår igen.  Barnen tjatar varje helg och när vi inte hade tid i helgen så tog vi det igår.
Så gott!!!

Idag lämnade jag fillan på dagis igen och tog med mig lilleman in till´stan för att köpa några fler klappar och för att hittabra vantar till vincent.  Hittade endast ett par babyblå vantar men dom sitter på iallafall och det var väl det viktigaste.
Träffade Maddde och gick och kikade lite med henne innan vi mötte upp sandra, Ebba och Alvin idag igen för en fika.
Åkte hem sen och jonas fick gå själv och hämta lillfia idag.  Jag hade så mkt att göra ändå så.
Nu har  vi käkat och Nathalie har gått iväg på sin träning. Tror det var sista träningen på ett tag nu.

Även att jag satte jonas på att göra rent avloppet till tvättstället.  Han fick med sig världens längsta hårtuss eller hårtuss å hårtuss.....................mer världens längsta peruk. Fy fasiken va äckligt det var.
Inte konstigt att det var stopp.

Själv så har jag passat på att lagt mig på sängen medans barnen som är hemma kollar på tv och Vincent leker med pappsen.
Imorgon ska vi in till stan igen.  BUP den här gången. Även att N ska med dit.

ÄVEN ATT JAG HAR TILLBRINGAT TVÅ DAGAR PÅ ATT FÖRSÖKA REDA UT OM LÄKREN HAR SKRIVT NGT INTYG TILL FÖRSÄKRINGSKASSAN ELLER INTE.  DOM PÅ HÄLSOCENTRALEN SÄGER ATT HAN SKICKADE DET I FREDA´S MEN ÄN SÅ LÄNGE HAR DET INTE KOMMIT IN TILL FÖRSÖKRINGSKASSAN OCH DET SKA VARA INNE SENAST IMORGON.
KAN JU SÄGA ATT DET TAR HUS I ................................ANNARS.


Näe nu ska jag tänka på nåt bra som inte tar lika mkt energi ifrån en som negativa saker gör.

Men BUP i morgon Och BUP på fredag.  Ja så ser mina planer ut för veckan so far.

Näe gott folk nu ska jag vila lite innan det blir Hihglife här igen.




My Life My Passion My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar