Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

onsdag 15 december 2010

Lekmer.se

Sitter och kikar på lekmer.se om jag ska hitta nåt fint men jag gör ju inte det.  Har ju nästan alla julklappar klara eller inte klara men bestämda så mkt mer än det jag vet om blir det nog inte.

Även att lilleman fyller år snart ju,  faktiskt bara två månader kvar.  Åh va tiden går fort.
Han tog fem steg till idag på raken men blev så till sig att han trillade ner och landade på blöjan som tur var.  Himla tur att dom små liven har blöja annars hade stjärten varit mer röd än självaste jultomten juh.
Duktig är han min lilleman.

Nu ska jag fortsätta kika lite.
Ska försöka bättra mig med att ta bilder men jag känner att det inte är ngt jag prioriterar just nu. 
fy mig!!!!



My Life My Passion My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar