Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

torsdag 9 december 2010

My Day

Hur har eran dag varit???
Min har varit sissådär.  Vaknade tjugo minuter för sent..  Stress är det värsta som finns och framför allt på morgonen och när man har viktiga tider att passa.  Hade tid på BUP idag ju och  efter att ha skickat ivägcerine på skolan.  Lämnat Filippa på dagis så åkte jag och N in till stan.

Mötet med läkaren gick bra och han skulle skriva ut papper och skicka hem som jag sen ska skicka till Försäkringskassan.   Bra det, ett steg på vägen!!!

Sen att inte försäkringskassan har fått in kompliteringarna från min läkare än gör mig lite nojjig.  Vem fan vill vara utan pengar till jul då??
Ja ja men jag har själv varit i kontakt med både läkaren och försäkringskassan och det är lungt än så länge.  Tur det!!!!

Imorgon är det till att kliva upp tidigt för klockan åtta ska vi ha möte med BUP igen.  Usch vilken tid dom gav oss.  Men tur det inte är varje dag. 

Idag har jag legat sen två då J kom hem.  sovit och haft en fruktansvärd huvudvärk.  Tröttheten i ögonen gör mig alldeles matt.  Hur länge ska man behöva vara utbränd då???
Ja jag har ju hört att det kan ta lång tid men jag har inte ro och lust att ligga nå mera nu. Vill ha min ork och energi tillbaks juh. 
Får se hur det går i morgon på Mötet,  kanske man blir lite barnledig framöver här så man kan vila på riktigt.  Även om J tar hand om barnen när jag sover och ligger som jag gör titt som tätt så hör man ju fortfarande allt. Och är det ngt så kommer ju barnen till mig och inte till honom.  Och man kan ju inte bara koppla bort att man är mamma så det är inte så lätt alla gånger heller att låta bli att engagera sig fast man inte har någon energi alls till det.

Till helgen ska vi ta fram granen och göra knäck,  ischoklad m.m. Kul tycker barnen,  har jag oxå tyckt men just nu känns det bara som ett ont måste för barnens skull.
Nathalie ville leka med Malin idag men jag sa ifrån.  Händer inte alls ofta att jag säger ifrån när det gäller att leka med kompisar men just idag så hade jag aldrg orkat ha fler barn här.
Dom får leka en annan dag, till helgen kanske.

Även att jag kommit på att jag väldigt sällan umgås med någon vuxen nuför tiden.   Måste göra ngt åt det.
Blir ändring på det så fort jag orkar ta tag i sånt.  Har en massa andra saker som är viktigare att ta tag i först juh.


Har en fråga till er alla därute.  
vad är viktigste när det gäller er.  Att era barn får julklappar för ungefär likka mkt pengar eller att dom får lika många paket????
Själv så vet jag inte vart jag står  i  den saken men jag tror att vi brukar köra på att det blir ungefär lika många paket för cirkus samma pengar.
Ja hur gör ni???????



Näe nu ska jag dricka lite och kyla ner min stekheta kropp lite. 



My Life My Passion My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar