Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

måndag 27 december 2010

måndag

Har kommit från staden för några timmar sedan.  Fan folk är lika galna efter jul som innan ju. 
Rean har börjat och folk blir helt galna.  Själv så har jag inte handlat ett skit, inte på rean iallafall.
fick med mig en lära-gå vagn till Vincent................ja fast han går redan nu så känner jag att det kan vara bra att ha som extra stöd för honom.  även kul att skjutsa varandra i sedan ju.
Filippa fick med sig två lego förpackningar, en fångtransport och en traktor.   Cerine köpte två böcker som man i den ena målar och inreder hus i och i den andra var det nå mode grejs som man skulle skapa.
Nathalie hann inte handla ngt så hon får fälja med in i morgon och kika.
Jag lämnade tillbaks en  Onepice idag men ångrade mig så fort jag kom hem så jag måste in i morgon för att köpa tillbaks den. 
Köpte två lampor oxå.  En till nathalie och en till Cerine.  Blev nice!!! 
Hemköp vart det oxå där det mest vart en massa onyttigt skit som följde med hem .

Även att Nathalie sov över hos Ebba inatt så nu är Ebba här och ska sova här med Nathalie.  Dom har pyjamasparty i vardagsrummet just nu och har en massa godis och chips som dom knaprar på till en ny film.   Mysigt!!!!

Själv så har jag precis blivit klar med att ta bort allt vad julskaer heter.  Så skönt.  Inga ljusstakar eller stjärnor kvar här inte. gardinerna har bytts ut och allt är som vanligt här hos oss.   Jag bara älskar när allt är gjort.




My Life My Passion My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar