Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

måndag 6 december 2010

Julklappar

Asså guuuuud vad saker barnen vill ha och herre gud vad pengar det kostar.  Blir värre och värre för varje år juh.  Dom blir äldre och vill ha dyrare och mer saker.  Ja smakar det så kostar det................
Hur mkt lägger ni på julklappar?

Imorgon bir det antagligen en sväng in till stan för lite julklapps inköp och det är alltid lika kul att köpa det barnen vill ha.
Love It!!!

Åh julafton närmar sig med stormsteg den oxå.
Hur ska ni fira jul? 
Själv så ska hela min tjocka släkt hit till oss. Hur ska jag orka det undrar ni säkert och det undrar jag oxå.  Vi brukar annars vara hos min mamma i Forsa men eftersom hon bor i en liten tvåa och vi är typ 30 pers så är det lite trångt.  Lite bättre utrymmen här hos oss.

Även att lilla mammsen börjar bli gammal så hon orkar väl inte med lika mkt.
Ska bli super mys iallafall.


Nyår ska planeras det med och funderar skarpt på att ha lite festligehter här hemma med en massa folk.  Ja vi får se!!!!


Nu ska jag gå å vara lite social medans jag orkar vara vaken.
Älskar min älskade familj så oerhört mkt.  Ni är bäst!!!



My Life My Passion My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar