Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

måndag 27 december 2010

Annandag Jul

Annandagen lider mot sitt slut och julen är över enligt mig.  Har börjat plockat bort julprylarna nu.   Det som är kvar är stjärnorna och all belysning och sen bara julgardinerna.  Skönt att ha det mesta gjort.  Fick faktiskt inte ta bort allt än för min älskade. 
Sen att jalusinerna har blivit tvättade och några nya lampor måste inhandlas är bara plus tycker jag då förstås.

Dagen har varit rätt bra,  lika som igår bara.  Lite tristress..........
Snön har ju vräkt ner så vi har knappt tagit oss utanför dörren förrens ikväll då dom skottade.
Nathalie åkte till stan och skulle sova hos Ebba inatt.  Saknar henne redan.  Har myst lite med dom andra barnen.  Spelat lite wii och haft allämänt lugnt och mysigt.
Middagen bestod av Pizza då fantasin övergav oss.

Just nu sover barnen och J står och spelar guitar hero.  Själv har jag lite svårt att förstå vad man får ut av tv-spel.  Jag får inte  ut ett skit iallafall men men detär ju jag det.

Imorgon bär det av in mot staden.  Jag har läkartid igen.  Ska kika efter några lampor oxå som sagt.  Även en ny duk ska följa med hem om jag bara hittar ngn jag vill ha.  Ganska kräsen med saker hem.

Näe nu ska jag gå å sova så får mannen eller ska man säga det största barnet i familjen göra som han vill om han ska med eller spela mera.


Love..........



My Life My Passion My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar