Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

måndag 20 december 2010

Julklapps inköp m.m.

Tyvärr så började min dag inte alltför bra.  fick besked från försökringskassan som inte alls var så roligt.  Ska ta tag i det i morgon.

Skickade iväg barnen på skolan.  Gick ut till bussen med Filippa och vincent, stod där i tjugo minuter och trodde jag skulle frysa röven av mig.  gav upp till slut och gick hem igen.  Väl inne på gården efter ett antal svordommar eftersom den jävlen som skottar inte har skottat vidare bra så ser jag bussen åka förbi.  Redan förbannad så jag trodde jag skulle gå sönder så sket jag i det och gick in.  Ren trots tror jag!!!

Inne hann jag inte göra så mkt innan vi fick besök av Madde.  Hon åkte sedan med mig in till stan när darling kom hem och tog över hemmet. 

Gick runt och kikade lite för att sen träffa en kär vän en snabbis innan det var dags för att inhandla en massa julklappar.   Några tusenlappar senare och en väldans massa påsar så åkte jag hem med en smockfull bil.
Hemma så var det fullt ös.  Min älskade darling fyller 27 idag.
Åh mitt hjärta!!!
Mamma, Liselotte, Jossan,  Eva var här och fikade.  Godaste smörgåstårtan !!!

Även att jag kilade in på Gina och kom ut tusenspänn fattigare.  Mkt fint med mig hem dock inget jag behövde men bara för att.................................!!!!   Kommer bilder i morgon på mina fina köp.

Ikväll efter att barnen lagt sig så har jag och J haft fullt upp med att slå in julklappar.  Snart klara nu,  bara några stycken kvar. 
Blir nån dag här i veckan det med.  Imorgon är det tisdag och jag blir nog hemma hela dagen för att ta tag i lite städning om jag är pigg så jag orkar. 

Nu är jag super trött och ska snart sova hade jag tänkt men först lite mys med min lovely.





My Life My Passion My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar