Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

onsdag 15 december 2010

Dag 13 – Den här veckan

Ja eftersom det är luciaveckan så är det ju en massa luciafiranden som ska hinnas med.  Mysigt.
Även att jag låg hela dagen igår i migrän. 
Idag mår ag dock bättre i huvet men värken i ryggen kvarstår dock.  Ja när ska detta elände ta slut.
Hemma idag med Halvkrassliga Filippa.  vet inte med hon har inte riktigt blivit sjuk än men inte heller helt frisk.  Hade lite feber i helgen.
En sväng på affären när darling kommit hem.
Imorgon är det torsdag och jag ska ev in till stan och lämna in nya sjukskrivningen till försäkringskassan.  Får se hur man mår!!!
Fredag måste jag in till stan om jag inte åkt in tidigare.  Måste få klart med julklapparna och som sagt få in sjukskrivningen.  Även att jag måste in och lämna några rör blod så dom får analysera.  Usch gruvar mig oerhört till det.
Annars serveckan ut som alla andra veckor med vardagsbestyr.  ettevigt pusslande för att få alllt att gå runt som stor familj.





My Life My Passion My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar