Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

fredag 3 december 2010

Dag 09 – Min tro

Ska skriva om min tro nu!!!

ja jag är ju inte direkt troende men självklart så tror jag på nåt,  dock ingen gud som sitter i himlen och styr över oss.

Jag tror på mkt annat som tex.

 På Spöken..............andar.  Ja jag tror att det finns något som man inte ser riktigt och som  finns med oss alla varje dag hela tiden. 
På mig själv och på min familj.  jag tror att vi skapar vårat eget öde och att vi styr över våra liv själva.  Tror inte på att ngt öde som är förutspått till oss.  Näe vi skapar vårt eget liv och våra egna öden.

ja jag vetinte vad jag ska skriva mer om det här ämnet.  Det är säkert hur mkt som helst som jag mer tror på som många andra inte gör och mkt som jag inte tror på som andra gör men Just ask!!!!




My Life My Passion My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar