Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

onsdag 29 december 2010

Ögon

Nu har vi varit hos ögondoktorn med Filippa.  Gick bara bra med undersökningen till skillnad från förra gången.  Jonas följde med henne in och efter lite tvångshållning så gick allt bra och hon var super duktig.

Efter det tog vi en repa upp på dollar, hittdae en duk typ PLUS lite grejjer till nyår.  Sen tog vi en kort prommis ner på stan för att hämta Jonas sko som varit hos skomakaren för lagning.  Gick sönder första gångerna han använde dom.  Dåligt!!!
Även att vi gick förbi och in på bolaget.  Kom ut med två flaskor champange,  en flaska Baylis eller hur det stavs till mig,  några öl till darling och några cider till mig.  Hade ju redan några cider hemma så lägret fylls bara på. 
Sen hemköp och slutligen albins.  På albins hittade Nathalie några saker som hon köpte.
Åkte hem och nu är vi hemma och J har skottat taket och själv så har jag mest varit med barnen.  Nu ska jag vila för jag är enormt trött.

Måste bara säga att
Jag tänker på dig Keith, som jag sa så vet du vart jag finns.  Beklagar sorgen vännen!!!



My Life My Passion My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar