Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

lördag 25 december 2010

JulAfton

Så nu är dagen över och jag är faktiskt ganska lättad.  Man längtar som bara den men när den väl är överså är det oxå rätt skönt.

dagen har varit kanon och bra. 
Vi höll på med en massa stök här hemma på förmidda´n.
Min kära far och min lilla syster kom med lite klappar och fick även med sig några hem.
  Vid halv fyra åkt vi till Forsa.  Mammsen och mina stora tjejer nathalie och cerine väntade med ett stort julbord.  Ja även resten av släkten dvs.  Lena, Carro, Jimmy, jocke, Liselotte, Cristian,  madde, Tony; sandra, Ebba, Hampus, Alvin var med. Några var borta detta år men trevligt ändå.
Åt och fikade lite innan vi alla utom cristian åkte hem till oss i Näsviken.  Där väntade en smaskig Sticky Toffee´ med glass och knäcksås som darling gjort.  kaffe och tillbehör.
Tomten kom även detta år med en massa paket. Barnen blev nöjda med sina julklappar. 
Nathalie och Cerine fick pengar, chokladaskar, kläder, spel, wii fit plus, guitar hero till wii:et, en varsin tv som redan sitter på väggen, en massa nya filmer,  8 nya wii spel, smycken, Smink, en varsin gitarr, shnoox (eller hur det nu stavas), hår prylar,  pennor m.m
Filippa fick en massa leksaker.....................hur mkt dockskåpsmöbler som helst, en hund i koppel som lyser, kläder, my little ponys, barbie dokor, filmer, pengar, chokladaskar m.m.
Vincent fick en Boby Bil med släp, Ett aktivitetsbord med lampor och ljud, massa leksaker och en massa kläder m.m.

Kommer kort från kvällen och dagen immorgon.  

Näe nu ska jag göra min man sällskap i sängen. 

God Fortsättning !!!!


My Life My Passion My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar