Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

onsdag 1 december 2010

Dagens bilder

Japp då var vi hemma igen.
Usch vilken pärs.................hatar verkligen den här stan.  Är så liten så man ser aldrig nya ansikten.
Jaja annars gick det bra iallafall.
Har hunnit med lite här hemma sen vi kom hem så helt nyhemmkomna är vi inte.

Någon villle se vad vi har i kylen .............................öh ja till vilken nytta då kan man undra.
Men här kommer ett kort.




  Och skafferiet.
hoppas verkligen att du har mkt nytta av dom intreseanta bilderna................!!!!

ja men iallafall så kom vi hem och nästan på direkten så kom ju barnen och J hem.  Skönt att alla kommer hem tidigt nuförtiden. 
Jag hade aldrig orkat annars.  Underbara darling.

Handlade lite i stan förutom det som handlaades på apoteket :



Lite nödvändigheter från H&M. 

Även lite från Hemköp.  Tror ni det var skit tungt att bära hem eller???
Kånka kånka kånka men det gick. Allting går, Ingenting är omöjligt det omöjliga tar bara lite längre tid.

Nathalie drog till Malin direkt efter skolan nästan.  Kom hem och tog en banan å kikade på tv.n i 10 minuter sen så bar det av igen.  Tack bästaste Pernilla för att du hämtar och skjutsar hela tiden.  Du ska veta att det uppskattas verkligen super mkt av både mig och nathalie. 

Nu medans jag skriver så håller jag på med maten.  Blir kassler, ris, annanas med en massa grädde i.  Klart i ugnen på en lite stund bara.  Rätt god vardagsmat som går snabbt och är väldigt enkelt.
Jonas ligger deckad och är super förkyld. 
Det är rätt konstigt vad man orkar fast man egentligen inte gör det.  ja menar att hade inte han varit sjuk så hade jag aldrig orkat hålla igång så här.  Men när den andre blir sjuk så måste man ju och då helt plötsligt så orkar man oxå.  Man prioriterar tror ja.  Jag vet ju att hans förkylning går över och att jag kan ta igen mig då!!!!

Näe gott folk så ska det dukas och sen avnjuta maten för dagen.
Ses senare om jag inte somnar.



My Life My Passion My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar