Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

fredag 17 december 2010

Hemkommen och välbehållna.  Usch vilket otrevligt väder ute.  Snön vräker ner och det blåser på det. Kul för barnen med massa snö iallafall.  Måste försöka hitta nåt possitivt i allt juh.

Trippen till stan blev kort men intensiv.  Vi gick ner på Albins, betalade grejjerna som jag redna hade lagt undan.  Tog påsarna och sprang iväg till hemköp.  Köpte massa gott till helgen där.  barnen ska ju ha langos som vanligt och det blir smörgåstårta på söndag eller ev måndag. 
Åkte hem en timme efter vi kom in.
Nu har jag hunnit med en massa tvätt och pratat med försäkringskassan, ja just ja jag var dit upp med alla papper oxå.
Nu hade dom fått in kompliteringen från läkaren iallafall så nu är det bara att vänta på att dom ska ta beslut.  Kan ju ta sin lilla tid det med!!!!

Nathalie och Cerine har kommit hem från skolan och med sig hade Cerine sin kompis Katarina.
Jonas tog med sig Filippa på affären i pulkan men dom kommer nog snart om dom inte blivit snögubbar.
Eva kommer snart och ska ev. hämta fillan för en natt men jag frågade F tidigare om hon ville åka dit men då ville hon inte så vi får se hur det går med den saken.

Även att jag ringde min mamma idag, vet inte om det var så stor framgång men kanske.............märks!!!!

Nu ska jag ta fram lite fika till oss.





My Life My Passion My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar