Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

fredag 11 februari 2011

Nya Möbler

Har faktiskt inget att skriva men tänkte att jag slänger in ett inlägg ändå!!
Ja som alla andra (dom flesta andra) så har jag plumsat i en massa snö och ännu mera snö.
Tog lilleman och åkte till forsa idag för en snabb handling på Ica.  Orkade inte med att åka in till stan idag, har ingen ork alls idag.
Handlade och åkte sen hem igen.  Hade totalt glömt att jag skulle lämna in filmerna som vi lånade förra fredagen men men får göra det på måndag.  Extra avgiften betalar jag gärna för att slippa stan idag.

Polackerna har varit här och rivit ännu mera och nästan hela golvet och väggen i skrubben är borta nu.  Nu står en maskin som ska torka skiten där inne.  Ja undrar ja hur lång tid det här kommer att ta.  Usch är redan less på oredan som vi lever i.  Jag måste ha struktur och ordning å reda juh.  Allt blir kaos annars.
Ser fram emot när det är klart.  Sitter och kikar på lite nya möbler till hallen just nu.  Kommer bli super nice!!!

Imorgon ska Nathalie och Cerine på badhuset med svärmor.  Dom längtar !!!
Näe nu ska jag fortsäätta kolla efter lämpliga möbler.
Byebye


My Life My Passion My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar