Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

onsdag 2 februari 2011

Tandläkar skräck!!!

Ah men gode gud nu närmar det sig.  jag har tandläkar tid idag.  Jag är så jävla nervös.  Har världens tandläkarskräck så vi får se hur det går.  Brukar vanligtvis gå till sjukhusttandvården men eftersom det är akut så gick inte det. 
kommer jag därifrån levande och inte har svimmat så är jag glad. 


Det är ju egentligen inte tandläkaren som är skräcken utan alla jäkla instrument och sprutor.  ja ni vet ju min sprutfobi.
Jag drar hellre ut tänder utan bedövning än tar den där jävla sprutan i munnen och blir bort dommnad så man dreglar och ser allmänt sne ut.
Ja vi får se hur det går.  får försöka tänka på nåt bra och tänka ut någon bra present jag kan köpa till mig själv som peppning.  är som ett barn tamefan.

Näe nu ska jag göra mig klar och bege mig in till staden.



My Life My Passion My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar