Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

torsdag 3 februari 2011

Dagen i ord

Idag har det varit en rätt okej dag trots att jag bara får ondare och ondare i nacken och huvet.  
Åkte in till stan vid tio. Gick på möte för att få mera medecin.  Allt det gick bra som vanligt!!
Tog en sväng sen ner på stan för att inhandla det som behövdes från hemköp.  Vart två t-shirts till Vincent oxå men dom får ni se på tisdag då han fyller år.
Pratade med sandra idag innan jag åkte in och vi bestämde att vi skulle handla nåt litet när våra söner fyller år.  Det är ju bara fem dagar mellan dom.  Ja sagt å gjort så hördes vi efter jag varit i stan och vi kom fram till att vi hade hnadlat exakt samma sak i samma färg å allting fast på olika ställen.   Hur stor risk är det att man gör det????  

Väl hemma igen så la jag vincent för att sova middag och själv så tog jag å dammsög m.m.
Alla barn åkte med mormor hem idag efter skolan/dagis så vi har varit nästintill barnlediga på eftermidda´n idag, bara lilla Vincent hemma!!!

Nu sover alla barn sedan ett tag tillbaks, å tack gode gud för det för dom har verkligen varit extrema idag.  Kom hem från mormor och trodde att det var samma regler här som där............Men icke!!!
Dom hade ätit glass, godis m.m när dom sover där får dom vara vaken hur länge dom vill typ.
Här hemma är det inget godis eller glass på vardagar och inte heller får dom vara uppe längre än till åtta.  Våra sötisar har ju väldigt svårt att koppla av och varva ner så dom somnar inte förrän nio tio ibland elva men åtta ska dom ligga i sängen iallafall.
Nathalie tjatar om att alla i hennes klass får vara vaken till nio så jag vet inte hur jag ska ställa mig i den frågan men tiden får utvisa  hur vi gör!!!  Tror det får vara åtta så länge dom går upp på fritids halv sju och inte kommer hem förrän halv fem så får vi se sen!!!

Näe nu ska jag natta!!!



My Life My Passion My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar