Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

lördag 19 februari 2011

Dagen

Ja vad har vi gjort idag då?  Jo jag började dagen som vanligt med att åka in till stan efter jag gjort alla morgon Bestyr.  Började med att gå in på apoteket för att handla hem allt som kan tänkas vara bra mot förkylning . . . . . . . Cerine var hostig natten till idag och jag sa till jonas att om hon har feber när ni vaknar så låt henne vara hemma, hon hade dock inte det.   Efter att ha förberett familjen för en riktig ordentlig förkylning så drog vi vidare.  Expert för att kolla på telefoner. .. .. Det blev en xperia mini pro för min del och en ny usb till datorn. Sen in för det dagliga besöket på h&m. Usch hittade en massa saker där,kort kommer i morgon. 
Dom hade fått in shorts till lilleman och lite andra kläder till nathalie och cerine.
Sen blev det ett tjockt maffigt armband till min älskling.  Lite presenter till både nathalie och till tjejerna som ska ha kalas i helgen.
En ny väska fick jag oxå med mig hem. . . . Love it!:-)
Hem för att på vägen hem få reda på att min älskade cerine var sjuk och låg å sov på soffan på fritids. . . . Stackars mitt hjärta<3
Barnen kom hem precis när jag kom hem och sen dess har cerine sovit nere i sitt rum.  Jag har varit dit med dricka mat och alvedon stup i kvarten. . . . .   Hoppas hon blir frisk snart. Hatar å se barnen dålig juh.
Nathalie har varit på sarron och filippa med oss.
Vincent har fått ännu en till tand och varken har eller är på så speciellt bra humör. . .. .kan ju även bero på en kommande förkylning vilket jag inte hoppas men tar ganska för givet.  Brukar ju drabba alla när det väl kommer.

Pizza till middag och inget fredas mys då en var borta den andre sjuk och den tredje och fjärde inte alls hade ngn lust att sitta stilla å kolla på film.  Får ta en ordentlig myskväll i morogn istället om vi inte ligger deckade allihopa då. . . .
Näe nu ska jag sova en stund men vi hörs i morogn. 

Sovgott


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar