Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

torsdag 17 februari 2011

Today

Dagen har varit bra men jag börjar som alla andra bli lite less på all jävla snö som ska komma.
Vi började med att göra oss klar och sen drog vi in till stan för en snabb koll.  Jag måste ha en ny mobil.  Min gick sönder för en tid sedan och sen dess har jag haft Cerines och ibland Nathalies.  Var in och kikade och jag har ju fastnat lite för en xperia mini pro men är inte helt hundra.  Jag vill ju ha en rosa nallen juh men men det finns ju baksidor att köpa till så det kanske blir en sån.  Ska in i morgon igen och tills dess är det tänkt att jag ska ha bestämt mig.   Öh det kommer jag inte ha gjort kan jag säga.
Tror det är första nallen någonsin som jag köper själv.  Alla andra har jag fått.  Vet att jag fick massor av Anders och sen har jag fått av Jonas å en av keith och sen har det säkert varit fler som har varit givmild och gett mig en massa mobiler.  Tack så snälla ni varit men nu är det dags för lilla Annso att köpa en själv.

Nåja kom hem utan mobil idag men med massor av andra saker. 
Bla.  ett par Addidas brallor till lilleman.  Insåg i morse att han inte hade några byxor i den storleken han har nu utan bara i stl 80 (som han växt ur) och sen i stl 92 (som är tänkt till hösten) men inga i stl 86 med andra ord.  Köpte tre par brallor inne på H&M till honom.  Två bodys (jag tycker att bodys är super bra för dom åker inte upp hela tiden) och tre par strumpor.  Själv fick jag med mig en klänning och en top och en parfym hem. 
Nathalie, Cerine och Filippa har jag beställt på nätet åt för flera herrans tusen.  Sommarkläder är det som står på tapeten.  Jag börjar hamstra sommarkläder till hela familjen redan i januari/februari eftersom jag vet att sen kan allt det snygga vara slut så jag tar inga risker när det gäller just kläder.
Även att jag har klickat hem två par skor som kommer vilken dag som helst. Längtar!!!!

Renoveringen här hemma går bra fast det börjar bli lite smått jobbigt att ha två polacker som står och borrar och för ett herrans liv redan då vi kliver upp. 
Dessutom är Vincent rädd för allt oljud dom för så jag får bära honom mer (om det är möjligt) än förut. Jobbigt jobbigt men fint ska det bli när det blir klart.

Cerine har sutit hela kvällen igen med läxor.  Hon hade ett antal sidor i matten och sen ett häfte som hon inte ens hade börjat med och sen tre andra papper som skulle vara klart i morgon.  Hallå har läraren ingen koll alls på vad dom gör eller om dom gör ngt överhuvudtaget på lektionerna????

Nu sover alla barn och jag ska snart ta en dusch. 

Imorgon blir det en sväng in till stan och sen hem för en underbar lugn och skön helg med hela familjen.




My Life My Passion My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar