Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

torsdag 24 februari 2011

HJÄLP JAG BEHÖVER RÅD!!!!

Det tog väl tjugio minuter att göra av med två tusen spänn.
In på färghandeln och köpte färg.  10liter för 920:-  men den är bättre än ÖB:s färg och det kan man tjäna på i längden.  Fast så ska ju jag egentligen inte tänka eftersom jag kommer vilja måla om igen om en inte alltför lång framtid.   nåja!!!

Följde med mammsen in på ÖB, jag skulle endast ha roller, och maskeringstejp.
Kom ut med Följande:

Chips 500g
Chips 500g
Ostkrokar 500g
Tio sportlunch
En förp. med Coca Cola 15p.
En färgburk för att piffa upp färgen i Vincents rum.
En roller
En extra roller
Ett färgtråg
Två penslar.
Maskeringstejp
Två stora plancher till Nathalie & Filippa (presenter)
En liten Planch (present)
Ballonger 50p.
Ballonger som man kan knyta ihop.
Ett ljus , en 4:a.
Många små lilla tårtljus med glitter i till Nathalies tårtor.
Duschkrämer till Jonas 3st.
Tre påsar Tom & Jerry
6 cafe late glas.  Jag sorterade ut massa av mina glas häromdagen för att jag tyckte det var så trångt i skåpet men nu ska det tydligen bli fullt igen.
Våtservetter 2 pkt.

OSV.......................

Hmmm ja jag lyckas då jämt ja!!!!
Men men vi kan ju knapra choklad och chips tills vi kräks!!!

Nu har jag precis pratat med darling som har fixat två väggord och många stjärnor som ska upp när allt är klart.
Själv ska jag kika efter en snygg tapet till Filippa.  Tror det blir typ nån av dom här:

Älvor

Prinsessor

Dora

Hon älskar ju älvor men oxå prinsessor och är helt tokig i Dora.  men dora växer hon kanske ifrån rätt snart!!! Hon fyller ju 4 nu i mars!!!
Finns oxå en på Hanna Montana men det är hon för liten för tycker jag!!!

HJÄLP JAG BEHÖVER RÅD!!!!!


My Life My Passion My Fashion

1 kommentar: