Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

måndag 14 februari 2011

Alla Hjärtans Dag

Åh vilken helt makalös familj jag har.  Älskar er så högt!!!


Efter ha sovit typ 3 timmar (från halv fem till halv åtta) klev jag upp, trött men glad!!!
Gjorde i ordning mig och Vincent för en sväng i stan.  Gick ut och vips så åkte bussjävlen förbi................FÖR TIDIGT!!!!  Ja första gången någonsin bussen är tidig. Typiskt..............
Tog av kläderna igen och gav Vincent lite mer frukost och lekte lite innan det var dags att gå ut till nästan buss.  Samma sak upprepades igen.  Dumt av mig att inte gå ut tidigare men min lilleman skulle ju promt bajsa hela blöjan full precis innan vi skulle gå ut. 
Kom efter många om och men in till stan vid tolv.

Började med att handla lite presenter till Filippa. Blev lite sommarklänningar, skor, lego osv.   Tror jag är klar med hennes presenter nu, kanske nåt till !!! 
Köpte oxå lite presenter till Nathalie,  lite kläder, presentkort,  jacka m.m.  Är ju så svårt att köpa till henne. Hon tar inte på sig vad som helst och det ska vara rätt färger om det ska duga. Vilket som är rätt färger varierar från dag till dag.   Hon har önskat sig  presentkort, ny mobil, parfymer m.m. så jag ska försöka att finna lite mer presenter men ingen stress än så länge.

Köpte även lite prylar till mig själv.  Får se bilder en annan gång för det har jag inte hunnit med idag.
Blev lite alla hjärtans dags presenter till hela familjen.   Jonass fick en bok som han ville ha, ett sött kort och choklad som han älskar.  Nathalie och Cerine fick ett halsband, en mascara, choklad, Filippa fick halsband, en hellokitty plånbok, choklad och lilleman fick lite nya kläder. 
Ja jag kan inte låta bli att köpa kläder till honom.  Jag bara älskar att köpa pojkkläder.  Kanske är för att jag har köpt rosa å flickkläder innan jag fick honom. 
Han växer ju rätt fort oxå så det behövs ju alltid.

Vi åt våfflor med rosa/röd grädde med glass.  Mumms !!!!
Efterrätten var dock godare än middagen och uppskattad. 

Nu sover vincent och Filippa.  Nathalie och Cerine har precis kollat på Fam. Annorlunda i Cerines rum.  Jonas ligger i sovrummet och läser men jag misstänker att han somnat för han hörde inte telefinen nyss. 
Ska dra med honom till duschen snart. 

Imorgon ska jag, Vincent och Cerine in till Ögondoktorn igen.  Cerine ska ta droppar och sen få ev nya glasögon. 
Näe nu ska vi ta en mysig alla hjärtans dags dusch tillsamans!!!! Mys!!!!!


My Life My Passion My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar