Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

lördag 5 februari 2011

Dagens Shopping!!!

Fredag äntligen. Imånda´s så tyckte jag att en hel vecka innan ha darling hemma igen var en evighet men det har gått förvånandsvärt fort ändå, beror nog på allt jag har haft för mig i veckan.
vaknade dock inte alls så trevligt.  vaknade av att jonas frågar 
- Men gumman haru kissat på dig eller???
- Öh näe klart jag inte har!!!
När jag kääner efter så är det onekligen väldigt blött i sängen.   Hm kan det vara lilla busfröt som ligger brevid som kan vara den skyldiga??  Ja men klart att Filippa hade passat på att kila över till mammsen och pappsen och även passat på att kissat lite i sängen.  
Nu hänger sängkläderna på tork.  


Åkte in till stan på förmidda´n för ett inbokat besök.  Både före besöket och efter så hade jag lite strötid över.  Fick med mig en massa saker hem bla.  en spindelmannen ryggsäck till min lilla gangster Vincent. En massa smycken m.m.
 




 
Sen så fick jag även med mig en massa saker som behövs för att ha ett 1års kalas.  Min lilla gopluttblir ju ett på tisdag.  Fan vad tiden går fort.  Jag hinner inte alls med!!  Firas ska han naturligtvis med pompa och med ståt.
Näe men klart att det blir kalas. 

Så här glad var lilleman när mamma inte kunde bära honom när han ville det.  En bortskämd och bestämd liten kille har vi fått!!!

Fick även hem den nya bilbarnstolen till Vincent idag. 


Dessutom fick jag även hem denna fina från dustin.  Skit snygg datorväska till min fina dator.


Tror att Lilleman ev. har åkt på en släng av magsjuka eller oxå var det gurkan jag gav honom.
Vi satt och åt tacos till middag.  Jag gav honom en liten liten bit gurka och helt plötsligt så börjar han kräkas som bara fan.  Usch å fy va rädd jag vart!!!
Provade igen efter en stund att ge honom en gurkbit som var en fjärdedels socker bit stor.  Han hulkade och tänkte spy igen.  Hm han kanske helt enkelt inte gillar gurka. 
Men med tanke på att Filippa har sutit på toan lite ovanligt mkt idag så tror jag att det kan vara magsjuka i luften men det läre väl visa sig.  Hoppas ju verkligen att det bara är ett falskt alarm. Vet ju att det är en massa magsjukor åt alla håll just nu men man försöker tänka possitivt så länge det går!!!

Nu ikväll var barnen på saron till halv åtta, dom var ute och åkte pulka, madrass m.m, den här gången. Var helt slut när dom kom hem.  Men som tur är för dom så hade deras kära mamma varit och hyrt fem filmer som dom kunde krypa ner och gosa ner sig till.
Nu sover dom som världens sötaste små stockar!!!

Själv så insåg jag att jag måste göra ngt åt min örhängsförvaring då dom flesta örhängen har gått sönder och då framför allt dom med fjädrar.  Så jag började hänga upp ett å ett på en superbra lösning i min lilla garderob.  Slutade med att jag hade städat ur hela skiten och gett bort en massa kläder.   Bra för mina kläder som kanske får andas lite.  Efter 2½ timme var jag nöjd. Nu är det fint därinne igen...............en stund!!!

Nu ska jag kika vidare på nätet efter några fina gardiner till våren sen är det godnatt!!!

My Life My Passion My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar