Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

torsdag 10 februari 2011

Utvecklingssamtal

Vaknade klockan halv elva.  Jag vet inte men jag är i stort behov av att sova just nu tror jag.  jag trodde att jag var på bättringsvägen men det vete tusan alltså.  Vincent hade nog varit vaken men somnat om, stackarrs mitt hjärta!!!
Incidenten med polackerna igår upprepades även idag.  Dom kom precis bär jag hade fått på mig en tröja tack å lov.  Ringde hem darling för nu ska väggar rivas och vi måste ut med alla saker från hallen och från stora skrubben...............inte lite saker kan jag säga!!!!
Vincent är lite sur å allmänt grinig sen igår när han fick spruta.  usch stackars min prins!!!  Jag har han på höften mest hela tiden för att undvika att han blir ledsen.  Han är mammas pojke han.   Ska vara med mamma hela tiden annars blir han genast lite ryckig i mungipan....................gulligt!!!

Näe gott folk nu ska jag ge mig av mot skolan för utvecklingssamtal,  cerine har ju en förmåga att säga exakt som hon tycker och kan ibland uppfattas uppkäftig och ouppfostrad så vi får se hur det går.  Jag tror det går bra!!!
Skriver mer senare!!!


My Life My Passion My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar