Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

söndag 20 februari 2011

Helgen

Ja då var även denna helg slut snart.  Kan inte begripa vad tiden ska gå fort när man inte vill att den ska göra det. 
Nåja det är som det är och inget att göra åt.
Cerine har mest legat sjuk så här hela helgen.

Annars har vi inte gjort så mkt. Känner att man inte kan göra så mkt när dom håller på å renoverar för fullt heller.
Igår var det lördag och vi skulle ha myskväll tills vi kom på att Nathali skulle iväg till norrbo på discokalas och inte var hemma förrän vid halv nio.
Skulle traska iväg på affären iallafall och inhandla lite lördasgodis men inser att dom har bytt öppettider till fem iställer för sju på lördagar..............................var bara att vända om och gå hem igen i minus tjugo.  Inte kul !!!!
Fick hålla till godo med popcorn och chips men det gick bra det med.  Kollade på en av filmerna som barnen hyrde i veckan...........Tror den hette Niko. 

Idag har vi inte gjort så mkt heller, barnen har varit ute på gården med Hampus och miranda och grillat korv.  Jag åkte in till stan för en storhandling.  Sen började jag rensa lite i skåpen i köket.
Nu har vi valt tapeter till vardagsrummet och duschat.

Åh vad jag längtar tills allt är klart här  hemma. Renoveringen först å främst så vi kan börja måla och tapetsera.  Köpa nytt till hallen.  Åh kommer bli så fint.

Jonas lämnade Filippa på gympan idag och när hon skulle hämtas så tog jag, vincent och jonas en prommis för att få lite luft och även att J skulle kolla på en lokal som han ev ska ha!!! 
Ja det är typ det enda vi har gjort på hela helgen.  Det är ju så jävla kallt ute så man vill inte så gärna gå ut heller och inne finns inget att göra så länge man har två polacker som springer en i hasorna.....!!!

Imorgon blir Cerine hemma från skolan då jag tycker hon är på tok för hostig och dessutom så har vi ett gemensamt möte på eftermidda´n. 
Nathalie ska på skolan som vanligt och Filippa på dagis.
På kvällen blir det föreläsning i stan.  Kul!!!

Men nu ska jag krama mig varm med min darling så vi hörs................

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar