Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

onsdag 9 februari 2011

Aj Aj Aj

Åh himel vilken skön dag det har varit.  Jag har inte gjort ett skit på förmidda´n. Myste en massa med min lilleman.  Sen så vaknade jag av att det stog två polacker utanför och skulle in för att omma åt taket. Så dom har väsnats en massa idag då dom har skottat hela taket.  Vincent har funderat å funderat på vad det har varit utan att förstå. 
Skönt att dom är här så att det blir nåt gjort här i huset.  Ska riva väggen i hallen sen å fixa i andra rum och nere hos Liselotte.   Blir nice nice när det är klart!!!!

Två åkte vi in till stan för att göra ett snabbt besök på BVC och sen hem igen.
Det var dags för ettårs sprutan.  Det gick väl sisådär.  Han blev stel som en pinne och grät å grät å grät typ hur länge som helst.  Till slut så sa läkaren att "Nu Vincent får du sluta gråta innan ingen annan unge vill komma in hit." Det sket han fullständigt i och blängde surt på både läkaren och våran sköterska. 
Dom fick inte ur honom ett ord till och inte fick dom nå mer leende heller.  Han visade verkligen vad han tyckte om dom efter dom varit så dumma.
Jag är ju lite blödig så jag höll på att grina jag med men kunde med nöd å näppe hålla mig från tårar.

Han vägde som han skulle och han hade blivit 7cm längre på två månader så han växer som bara den på längden.  Han är en lång å smal kille min älskling.  Så fin så!!!!

Sen efter ett besök på hemköp så åkte vi hem för att hinna äta middag med resten av familjen.




Mer presenter:





My Life My Passion My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar