Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

tisdag 1 februari 2011

Nu är klockan åtta och jag ligger fortf. i sängen och myser under det varma täcket. 
Idag är det en tur in till staden med Cerine som står som ett "måste" hon ska nämligen in till tandläkaren.  Brukargå så bra och hoppas att det gör det även den här gången.
Nathalie och cerine har sovit hos mormor inatt så det har varit lungt här på morgonen idag.  Bara Filippa som har hörts då hon absolut inte ville stiga upp med pappa å åka på dagis.  Ligga kvar med mamma i stora sängen var betydligt mer lockande.  Förstår henne, min lillgumma.  Tur jag vet att hon har super kul på dagis när hon väl kommer dit.

Jag skulle ha varit och letat igen lite barnkläder efter Vincent och skickat ner till lilla (eller kanske stora är bättre) Love.  Min kära mamma var ner till dom och hon sa att han var super gullig men STOR.  Hon jämnförde honom med Vincent nästan.  Ja klart killen ska vara stor ju. ....................!!!!
Näe nu väntar min kropp på att få sina dagliga mediciner så den kan börja fungera normalt.  J tyckte att jag snart skulle behöva en dosett (snacka om tantvarning).  Har en två tre fyra mediciner som ska tas varje morgon förutom alla alvedon som jag tar för att slippa led värken i naken och huvudvärken.............

Åh nu hör jag att min älskade lilleman börjar vakna till liv.  Pusskalas ska det bli först av allt.


My Life My Passion My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar