Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

tisdag 8 februari 2011

My Prince birthday-bomb image!!!!

Ja idag är det min älskade sons första födelsedag.  Jag hoppas han har haft en bra dag, tror han har det.   Om man bortser från det att han ramlade nu på kvällskvisten och slog munnen så nu har han den inte alltför sällsynta fläskläppen där igen.
Började morgonen med att mysa och ta det lite lungt innan det bar av in mot stan där jag hade läkarbesök.  Nu hoppas jag att Försäkringskassan har fått in alla papper så jag kan få in lite chash på kontot.  Vore inte  dumt det inte.  Har ju inte fått pengar sen i mitten på december.  Inte så kul men men det har gått och det är jag verkligen glad för!!! Ja det är inte så att det har gått ngn nöd på oss precis men det är ju alltid bra med mera pengar.  

Sen blev det en snabbis in på Hemköp för lite nödvändigheter.  Ballonger hade jag missat totalt, insåg igår kväll då jag skulle sätta upp dom att vi var utan.  Hm tror det är första gången vi inte har ballonger hemma.  Typiskt!!
Skynda hem för att börja med dekoreringar av tårtor m.m.
Filippa blev hämtad av sina pappa idag vid tre och mina stora tjejer var hos mormor efter plugget och kom hem vid halv fyra.

Här kommer lite kort från dagen........................






















My Life My Passion My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar