Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

lördag 5 februari 2011

Dagen

Morgonen!!




Och nu har jag....


Målat första vevan i fönstret.  Kommer bli superbra!!
Innan sommaren väntas en omtapetsering av Vardagsrummet, längtar!!!!

Nu håller Jonas och barnen på med bullbak innan Vincent fyller år.
Sen skulle han göra semlor, duktig han är min prins!!

Nathalie och Cerine bråkar om vem som ska hjälpa till med vad.  Nathalie höll på med bullarna men när hon fick veta att cerine skulle få göra semlorna så blev hon arg och står nu å skriker på jonas stackarn.
Jag ska hålla mig borta så att dom får lösa det själv.  Jag får ju alltid gå in och lösa alla komflikter men nu ska jag se vad som händer om jag inte gör det!!!
Slutar förhoppningsvis bra eller oxå i katastrof.

Ska måla en omgång till i fönstret sen ska jag ta det lungt och mysa med min underbara familj!!!
Näe nu väntar verkligeheten på igen......

My Life My Passion My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar