Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

måndag 2 januari 2012

Åh  vilken dag. Började men att jag vaknade typ en timme efter att klockan ringt. Vaknade å va tröttare än vad jag var igår när jag somnade...............Somnade dock sent, kunde inte slita mig från boken jag läser just nu. 
Ringde dagis/ fritids och meddelade att kidsen skulle vara hemma med mig. 
Ja så dagen har tillbringats hemma med alla barn. var ut en sväng för att gå på affären men eftersom vädergudarna inte vill att det ska bli vinter så är det bara blask å regn ute ju så vi gick in så fort vi kom hem.

Väl inne så ringde budbilen och sa att han skulle komma med sakerna från lekmer.se
Barnen vart super glada men dock så hade vi som sagt lite saker redan som vi valde att sälja.
Annars fick dom bla.  Ett nintendo 3DS så nu har alla fyra barn ett varsitt DS.  Ett Micki kök, valde att behålla det trots att vi redan har ett super fint kök som vi gjort själva med kakel i m.m. Vincent fick det nya i sitt rum.
Sen så var det brio järnväg som vi oxå redan har men som man ju kan ha hur mkt som hlst av då man kan bygga på det bara. Filippa hade faktiskt önskat sig det i julklapp och det va det enda vi inte köpte till henne som hon ville ha så det blev verkligen uppskattat.
En STOOOR monchichi eller hur det nu stavas men hoppas ni vet vad jag menar.  80cm hög var den så Vincent blev skit rädd och ville inte kramas med den.
En monster high docka.
En blixten mc queen bil som berättar historier men ljud å ljus m.m.  Vincent blev kär i den direkt.
Två sällskaps spel till dom stora tjejerna.
Ja det va lite av sakerna de....................kommer inte ihåg allt ju!!!

Sen det som ska säljas är ju :

Nintendo Wii + mario kart
Stiga Snow racer
Brio combi dockvagn.
Scalextric need for speed bilbana.
Tre DS spel + 1 3DS spel.  Två wii spel. SÅLDA!!!!

Ja typ det var det som jag kommer ihåg iaf.

Imorgon väntar en ny dag, jag ska iväg med kidsen på fritids och dagis för att sen åka in på möte.
Hem för att ringa massa viktiga samtal som jag dröjt på.

Näe nu ska jag ta en dusch å sen blir det att försvinna in i boken en stund innan john blund kallar!!!!



See ya!!!


My Life, My Passion & My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar