Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

fredag 27 januari 2012

Bita i det sura

Men gokväll på er därute!!!

vad har ni haft för er denna frdag då??
Själv så åkte jag in på jobbet efter jag hade skickat kidsen på skolan och lämnat dom minsta på dagis.
Ner på stan för att göra lite bank ärenden,  in på Intersport för att inhndla lite nya träningskläder.
In på albins för att kolla efter leksaker till vincent i present men hittade dock inget då jag va super stressad.
In på Maxi och handlade hem och till jobbet. 
Iväg på jobbet och Tillbringade resten av dagen fram till tre där.
Hämtade upp J på vägen hem från jobbet.

Nu har vincent lagt sig och dom stora kollar på tv.
Själv ska jag ta mig ett bad tror jag och bara koppla av.


Har iaf insett att jag är allt annat än pedagogisk lr oxå har jag på tok för mkt Adhd bara.  Skulle lära Nathalie att sticka men det gick inge bra då jag ledsnade efter en liten stund så nu har jag bestämt mig för att göra ett nytt försök imorgon igen.

Shit va jag måste ha gått up i vikt. Usch I hate it fast å andra sidan så har jag verkligen inte svårt att gå ner igen heller så det gör väl detsamma. Just nu så äter jag precis vad jag vill när jag vill och det betyder en väldans massa onyttigheter, dock så tränar jag ju fortfarande!!!
Mitt knä har börjat värka mer å mer igen, måste nog uppsöka en läkare igen.  Jag klarar inte av det här med att ha ont och måsta hålla sig stilla. Att vara stilla är nog det västa som finns!!!
Jag vill ju röra mig och helst hela tiden ju!


Imorgon blir det städning och ev så kanske jag hinner klämma in en skridskotur med kidsen. Söndagen ser tyvärr likadan ut, städning för hela slanten.  Ska fan skaffa städhjälp, det är ju så tråkigt och tar sån tid.  Fast jag skulle inte kunna ha någon som gick runt bland mina gerejjer heller eller lita på att någon annan städar så som jag vill ha det. Får nog helt enkelt bara bita i det sura äpplet och städa!!!!


Näe nu får ni ha en underbar kväll för det ska jag ha!!!!


Love......


My Life, My Passion & My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar