Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

onsdag 4 januari 2012

Idag tog vi en hemma dag igen ja kidsen. Nathalie och Cerine ville gå på fritids en stund så där är dom just nu.
Själv så låg ja i sängen å drog mig till halv tio idag.................ibland så måste man få göra de me :)
Vincent sover middag efter att han kräkts en gång så jag håller verkligen tummarna för att det beror på nåt helt naturligt å ingen magsjuka. Inte igen...............vill inte vill inte!!!!
Jag & Filippa har kollat på Madiken så hon springer fortfarande runt i nattlinne och tycker allt är mys. Måste snart ta det henne ifrån henne då vi ska in till stan för N har klipptid.
Nathalie funderar på att klippa sig kort men jag tror hon ångrar sig när hon väl sitter där så vi får se.

Snöar gör de idag iaf.  USch å fy. Jag vill ju int eha nån snö nu ju.  Tycker det kan ta å bli vår snart så man kan börja leva igen.  Allt är så mkt jobbigare å tråkigare på vintern, håller ni inte med???

Näe nu gott folk ska ja få på mig själv å filippa lite anständiga kläder och ringa hem Nathalie och Cerine.


Byebye



My Life, My Passion & My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar