Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

onsdag 11 januari 2012

Tunisien???

God morgon folks!!!

Hoppas alla får en underbart skön dag idag.  Själv så ska jag försöka ha det med trots värk som tusan.
Ska lämna kidsen på dagis och sen hem för att vila mitt himla knä som jag vid det här laget är fett less på.  Ngn som vill byta knä med mig, bara en liten stund ????

Ska även kika runt lite på resor tror jag, känner att nu är det verkligen läge att dra ifrån värmen lr iaf ha ngt att se fram emot under dessa mörka månader.  Tunisien verkar vara ett bra resmål tycker jag.  Är det ngn som varit dör som har synpunkter lr så på just tunisien så får ni gärna höra av er!!!!


Näe nu blir det att föröska göra alla annars så lätta morgonbestyr.  Tänk vad handikappad man blir fort och lätt.  Att enklaste sakerna kan bli omöjliga bara sådär.  Tur för mn del att jag vet att det blir bättre iaf.  Hade ju kunnat varit värre, kan det visserligen alltid men det gäller ju att fokusera på det possitiva lr hur???


My Life, My Passion & My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar