Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

onsdag 25 januari 2012

Teater Skola i STHLM

Åh vilken ljuvlig dag det här har varit, trots feber m.m. så tog jag mig upp på jobbet!!!
Idag mumsade vi i oss en semla (lr rättare sagtnån tugga för sen vart det för mkt grädde över det hela) och sen lunch och på det så har jag ätit en stor baguette rån Jambo.
NU ärjag mått och beåten en stund!!!
Hemma nu och har precis kommit hem, ska snart ringa hem kidsen innan mörkret faller.


Även att jag har sökt in på en teater, dans och musik skola för Nathalie i sthlm från och med nästa termin.
Åh nu håller jag bara tummarna för att hon ska komma inså hon får göra det hon älskar och samtidigt få den teoretiska grunden som man får i grundskolan. 
Så har ngn ev en liten lägenhet lr nåt rum över så är det bara att höra av sig för vi läre ju bo nånstans på veckorna då vi är där nere.
J är ju inte överlycklig direkt men men mina barn går före allt och jag ska göra allt jag kan för att stötta det dom vill göra.  Jag hade önskat att jag hade fått den hjälpen av min mamma när jag vat liten men hon tyckte nog att det inte va lämpligt lr nåt men men No hard feelings för de inte!!!



Nästa år blir det cerines tur att söka in och hon skulle ju bli helt knäckt om nathalie kom in men inte hon.  Usch det får verkligen inte hända!!!

Nä nu ska ja fixa med nån mat innan hela skaran barn kommer hem.  Ikväll är det stations gympa för min del.  Synd att mitt knä spökar fortfarande till å från och att så fort ja böjer det så värker det såinihelvete!!!!


Byebye!!!



My Life, My Passion & My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar