Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

tisdag 17 januari 2012

svåra beslut

Som förväntat så är jag helt slut efter en dag då jag själv varit halv krasslig och ett sjukt barn och två friska hemma.  Vincent har varit mer än lovligt vild idag.


Imorgon har jag ett viktigt beslut att ta. . . . Lr rättare sagt så borde jag redan tagit det men det är så inihelvete svårt. 

Även att jag ska iväg och hämta nathalies brillor i morgon. Hon har väntat å väntat och jag har väntat å väntat på ett sms att dom är klara men idag ledsnade jag ur och ringde och då visar det sig att dom är klara och att det brukar ibland bli nå fel så att smsen inte går iväg. 

Så imorgon blir nathalie två par brillor rikare och jag 7500 kr fattigare.


Näe nu ska jag försöka fokusera och komma fram till nåt bra.


Sovgott alla underbara. . .  . . . .


Published with Blogger-droid v2.0.1

1 kommentar:

  1. Beslut är alltid svåra men tror nog du tar det rätta eller hur

    SvaraRadera