Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

torsdag 12 januari 2012

Är det inte det ena så är de så typiskt

Ja ja säger då de ja......  Nu när jag verkligen skulle vilja så kan jag inte å förutom att jag är sne för att jag inte kan träna nu så är jag även lite bitter för att dom har spolat isen på skridskobanan å JAG KAN INTE ÅKA!!!!
Jag älskar att åka skridskor, ser fram emot det varje höst.  Att få gå upp med kidsen å ha med varm choklad och bara glida omkring............Love it men i mitt tillständ (dvs mitt inflamerade knä) får jag försöka tänka på annat skoj..........................öh ja man kan ju läsa en bok i sängen lr nåt....................snyft snyft snyft. 

Ser verkligen fram emot när benet är som de ska igen, träningen är på G, å ja återfår mitt liv ige ...............Haha ja kanske låter lite drastiskt men typ så känner ja just nu.  Som en krympling för en stund.  Lider verkligen med dom som har det så härr jämt...............usch måste vara ett helvete att inte kunna göra det man vill å det man måste.

Nog klagat från min sida.......................!!!!!   För idag..............................!!!!!


Ingen ide att skriva då inget hänt förutom att jag snart får liggsår av att jag ligger i sängen för mkt,  att jag snart har kollat igenom hela fucking jävla world wide webb, att lakanen vrider sig för mkt....................ja väldigt intresanta saker med andra ord.
Nu ska jag försöka leta upp nåt roligt att roa mig med nu när kidsen sover å jag är sådär roligt överpigg!!!!!


Sweet dreams !!!!


My Life, My Passion & My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar