Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

onsdag 18 januari 2012

jävla tarm.

Ja men vilken dag säger ja då bara.   Började med att vi klev upp som vanligt. Skickade cerine på skolan tio minuter sent men men så blev de idag.  Nathalie hade fortfarande ont i magen och jag verkligen såg påna att hon hade jävligt ont. Nathalie säger inte så mkt utan härdar ut de mesta men hon gick nästan dubbelvikt.  Gjorde oss klara. Åkte in på mitt jobb å ringde vårdcentralen. Fick en tid ganska omgående. Först skulle vi med jobbet å handla eftersom vi åkte med dom.  Nathalie gick inne på affären men sa inte så mkt utan ville mest bli klar.  På vårdcentralen berättade vi att vi hade varit inne i måndags men att dom skickat hem oss.  Ulf blomkvist gav oss remiss upp på kirurgen på en gång.  Före vi åkte upp så skulle nathalie promt hämta sina nya glasögon. Tokan min!  Vi gjorde de och jag blev typ 7400 fattigare men en nöjt barn rikare.  Åkte upp på akuten och fick ta blodprover som skulle visa sen att hon hade en sänka på 85 och den ska ligga under 5 på barn. Även ett urinprov visade blod i urinen. Feber hade hon och jävligt ont i magen.  Kirurgläkaren som för övrigt jag nästan bodde granne med i tonåren i forsa skickade oss på röntgen för trolig blindtarms inflamation.  Sagt å gjort så åkte vi in på röntgen och mkt riktigt så tar det blindtarmen och en hel hög med ställda körtlar.  Inlagd på barnavdelningen och sen tog det typ 1timme å 30 minuter innan det blev operation.  Jag grät som en gris när hon hade somnat in. Hade ju inte mage att visa henne hur dåligt jag faktiskt mådde av att se henne sådär ju så allt kom när hon precis hade somnat och jag såg ögonvitorna rulla fram påna.  Sen kom nog mitt livs längsta timme någonsin. Fan va tid ja tyckte det tog.  masade Mig ner till caféterian för att köpa det som nathalie ville ha när hon vaknade upp igen.  Gick upp å satte mig och väntade å väntade å väntade.  Till sist kom kirurgen ut och meddelade att allt hade gått bra och att  blindtarmen hade varit kraftigt inflamerad längst ut och att jag kunde följa med på uppvaket.  Åh lord vilken lättnad när hon efter en timme typ vaknade och log. Åh min skatt<3.  Nu ligger  hon och sover igen men innan hon somnade var hon iväg på toa och började må illa.  Usch va jag lider med henne.   Allt hon hade beställt från caféet ligger orört och väntar på henne tills senare lr imorgon.     Själv så hade jag en läkartid idag som jag inte fick missa men som ja dock gjorde.  Inget att göra något åt.  Det är som det är!   Näe nu gott folk ska jag försöka sussa snart för dagen har varit jobbig like hell.   Godnatt på er.!


Published with Blogger-droid v2.0.1

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar