Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

fredag 13 januari 2012

Första Fredagen den 13:e

Idag är det ju fredag den trettonde om någon har missat det................Det sägs ju att det ska vara en otursdag men inte vet jag om jag kan säga att det är någon dag som är värre än någon annan direkt.
Har inte hänt något idag som inte skulle kunna ha hänt imorgon så för mig är det där bara skrock å skrönor.

Vet ni förresten att fredagen den trettonde inaller tre gånger iår.  Först idag sen i april och sist i juli tror ja.

Så har något speciellt hänt/drabbat er idag?

Själv så har jag typ sovit i tre dygn nästan, vet inte vad det är men trött som faaaan är jjag iaf.  Lite feber tillåfrån men det ska nog ge med sig hoppas jag. Har ingen lust att gå till läkaren igen pga lite feber.
Sen så har ja ju knäet som ska spöka just nurå.  Idag har det varit rätt bra, har tillochmed kunnat gå på benet och stödja mig men så fort jag böjer eller rätar ut det i fel vinkel så skär det i kroppen på mig. Jag har nog norra klotets största abstinens efter träning just nu så jag håller tummarna för att det ska gå över snart. Börjar nästan tro att hon på vårdcentralen hade rätt om att det kunde ta upp till fyra veckor innan man blir någolunda återstält..........................då har jag redan kapat av mig benet och hoppar på stumpen tamejan.

Iaf så har min lilleman till son fått en lite släng av magsjuka stackarn.  Tror blöjan är bytt femton gånger bara på eftermiddan.  Jobbigt för han men han verkar ju inte ha det minsta ont så vi får hoppasdet är nåt övergåeende.  Sen att andra i huset sagt att dom känner sig bubblig i magen gör ju inte saken bättre precis.   Here we go again.............!!!!

Nu efter fredasmyset är avklarat så väntar sängen för vissa av barnen som verkar vara supertrötta idag.  Kanske kan bero på skridskoturen dom gjorde i dag. Friskluft tar ut musten ur den mest allerta!!!!


Näe nu gott folk så ska jag försöka göra lite nytta, ska kika efter kläder till kidsen.  Känns förresten väldigt tidigt för att kolla efter sommarkläder nu. Tänk att alla företag å affärer blir bara tidigare å tidigare för varje år med vår/sommar nyheterna.  Snart så sitter vi hemma å klickar hem julsaker i påsk å sommarkläder på hösten inför nästkommande år....................skrämmande!!!!  


Puss på er gott folk å ta hand om varandra!!!!



My Life, My Passion & My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar