Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

lördag 14 januari 2012

ooops!

Idag var ju min tanke att gå ut med barnen och bara helt enkelt leva. . . . . . . Så bidde de inte.  Nathalie och cerine hade planerat med evelina att åka skrillor å drog innan jag ens hunnit få på mig kläder. Dom hade käkat och gjort allting närjag fortfarande låg och drog mig i sängen.  Stora tjejer nu ju.

Iaf så var min tanke att kanske få ut filippa och vincent iaf då. . . . . . . . . Kört det oxå då filippa hade kräkts i sitt rum inatt och vincent fortfarande är kraftigt lös i magen.


Så vad har vi gjort då?

Rensade lite i skrubben. . . . . . . Yiipiie nu kan man gå in dit igen och tillochmed komma åt dammsugaren.

Tog alla pantburkar vilket var två svarta sopsäckar och åkte på ica. Tog med mig filippa som fick pengarna att handla lördasgodis för om hon hjälpte till med pantningen.

Skönt att inte ha två stora säckar som tar plats i en annars så smockfull skrubb.

Själv så köpte jag lite saker till middan m.m. Inget speciellt.  . . . . . Fast å andra sidan kan man inte få tag i nåt speciellt på ica och franför allt inte ica i forsa. . . . Haha!


Kom hem och tog tag i lite städning. Peppar peppar. . . . . Inge ont i knäet än inte. Förutom när jag böjer det för mkt. Kan ju tex glömma allt som heter streching den närmsta framtiden.


Middag har jag hunnit gjort och även plockat undan och slängt in en tvätt som snart ska hängas.


Ja det va min utelek-dag med barnen de. . . . . . . . . . . . .  Får göra nytt fösök så fort dom har piggnat på sig lite.


Nu blire till att göra en paj lr annat gott att smaska på.


Ha en fortsatt trevlig lördag kära vänner


Published with Blogger-droid v2.0.1

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar