Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

måndag 23 januari 2012

Månda igen Och Guldbaggegalan ikväll

måndag morgon och jag ligger fortfaranade under ett varmt och skönt täcke. Usch snart måste jag verkligen kliva upp.
Stor tjejerna har redan vaknat och har även hubbit med frukost.
Filippa ligger och myser här mef mig och vincent sover fortf.

Skola/Jobb/ Dagis idag,  Jag funderar på att sätta mig i skolbänken igen och börja plugga.  Vill göra nåt annat nu, så less på allt. Får se framöver här hur det ser ut.
Snö har det kommit oxå för den som lyckats missa de.   Snö är kul för barnen men själv så hade jag gärna sett en snöfri vinter.  Vill ha värme nu ju.

Ikväll är det Guldbaggegalan 2011.  Undrar vilka som vinner priser detta år då.  Vilka tycker ni ska vinna, vet ni vilka som är nominerade förresten????
Joel vännen vann nåt förra året och frågar ni mig så va inte det så otippat.  I år har han mest spelat in och inte hunnit med att släppa nåt nytt och även att han arbetat mkt utomlands tex.  i Vancouver men att spela in nya avsnitt av the killing men även i gbg med snabba  cash II.  
Nyfiken vilka som kammar hem årets statuetter.


Näe nu äre dags för att dra sig upp ur sängen och göra alla oss klara för ännu en dag.

Hoppas ni alla får en underbar dag och tappa inte bort varandra i snön!!!!


My Life, My Passion & My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar