Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

tisdag 10 januari 2012

Värsta dagen på länge

Vilken skit dag de har varit idag.  Började igår med att jag fick lite ont i knäet när jag lämnade kidsen på dagis, Gick bra hela dagen å aerobicsen gick bra även den.  Inge speciellt ont då. När jag kom hem från passet så kunde jag knappt gå.  Så himla ont vilket inte är första gången juh.  Detta knä vettu är fan inte att leka med.   Idag bokade jag en tid hos läkaren och fick komma på eftermidda´n.  Hade tydligen en kratig seninflamation i sen fästet i knäet så nu är jag beordrad att inte gå å belasta benet så mkt under 2-4 veckor och ännu värre så kan jag inte/ får inte tränan ngt på lika lång tid.  Suck suck suck.....................LESS!!!!
Man får väl försöka fokusera på att det kunde ha varit sämre så går det kanske lite bättre. Har redan lite små abstinens efter att träna ju.  Jobbigt.

SÅ nu ligger ja i sängen och vilar mitt onda huvud och mitt ömma ben. 
Jag funderar på att bokatvå biljetter till rammstein på globen den 17 febrruari men har inte riktigt bestämt mig ännu.  Sen såg att thåström spelar ju han me snart å det vill jag oxå gå på.


Näe nu ska jag grubbla vidare :)

My Life, My Passion & My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar