Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

fredag 20 januari 2012

Återigen Hemme

Vi fick åka hem från sjukhuset igår och ingen blev gladare än nathalie, tyckte inte det var nån höjdare direkt att sova där. Fast hon tyckte förstås att vi skulle ha en sån där ring klocka hemma oxå så hon kunde trycka på en knapp bara så kom jag och passade upp på henne.

Vi åkte på maxi och medans Nathalie satti bilen så drog jag ett race därinne. Sprang som en galning mellan hyllorna och var nära på att springa omkull massa tanter som inte fick fingrarna ur............och flyttade sig.  Jag hade ju bråttom ju då nathalie hade ont och ville hem.

Iaf så somnade både hon å jag då vi kommit hem och sov några timmar.  Båda var helt slut efter allt som hänt det senaste dygnet.
Hon blev bätttre i smärtan åså under kvällen så hon var uppe och gick flera gånger bara för att hon kunde.
Mitt sovrum blev även hennes sovrum då jag inte ville ha henne på undervåningen.

Idag så är hon oxå ganska bra men har dock haft lite ont och tagit alvedon. Lämnade kidsen på dagis imorse så vi har det lungt å skönt här hemma.  Behöver hon!!!

Själv ska jag försöka vila en liten stund och sen kanske ta tag i mat, tvätt m.m.


Ha en fortsatt bra dag!!!


My Life, My Passion & My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar