Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

söndag 1 januari 2012

2012

ÅH FÖRSTA INLÄGGET FÖR ÅRET, KÄNNS JU SPECIELLT JU!!!
Måste ju börja med att önska alla ett riktigt gott nytt år.

Gårdagen tillbringade vi hemma med nära å kära.  I gott sällskap helt enkelt.
Bjöd över Lena, Carro, David, Thilde. Nicolina och Krille på mat.  Förrätten bestod av kladdsallad, varmrätten av lövbiff rulader med vitlösost i, pressad potatis och efterrätten bestod av sticky toffé.

Drack gjorde alla utom jag och Lena, tror karlarna var fullast som vanligt.....hehe!!!
Vid tolvslaget gick vi ut och tände en liten brasa i eldkorgen och smällde av raketer och drack skumpa..........Trevligt trevligt.

Trodde J skulle vara mer mör idag än vad han va å det är ju alltid bra. Har hunnit städa hela huset och ätit frulle och myst lite.
Nu  väntar Filippa på att thilde kanske ska komma över och leka. Dom leker så bra ihop.

Dagen ska annars tillbringas hemma men jag funderar på om jag ska ta mig en låååång prommis idag så jag kommer igång igen.
INga nyårslöften har ja heller men har mkt ändå jag strävar efter.

Nä nog från mig nu!!!


My Life, My Passion & My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar