Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

fredag 17 september 2010

Dagens

Dagen har varit sååå otroligt stressig.  Först in till stan med både Vincent och Filippa.  Väl inne så var det först in på det gamla vanliga för att få med mig

och

Sen vidare för att höra med försäkringskassan om dom kunde se hur många dagar jag har kvar men där var det nån mindre duktig människa som var otrevlig som fan och som inte ville hjälpa till alls.  Så gick därifrån lika ovetandes som när jag kom in.  Ja ja får räkna själv då!!!!

Sen lämna in papper på Arbetsförmedlingen.  Ska vara mammaledig först fram till mars 2011 sen får vi se men ev. längre. Beror helt på hur min lilleman är som person och hur fort han utvecklas.  Är han lika mammig som idag så läre jag bli hemma tills han är 20.
Sen ner på Eurosko för att få med mig dessa:

Som jag vet att dom har på knapps oxå för 499:- men eftersom knapps hade slut på 36:or så fick det bli 550:-  istället för dom.  Så skönt med en sko utan klack men som ändå inte är en riktigt hög stövel.


Filippa var snäll hela dagen och drog inte iväg en enda gång.  Mkt duktig tjej idag.
Sen på hemköp för lite handling.  In på buketten för att få med lite pynt till balkongen.


Och resultatet blev typ så här

Lite halv taskiga bilder men jag ville ha med mörkret oxå.
Ja mysigt blev det för min kära man som har gått tillbaks från snusare till rökare igen.........usch !!!!
Själv så räckte det med ngra cigg innan jag insåg att ciggens tid var över för min del.  Det stinker,  det är äckligt, man får fan svårt att andas, man tappar smaklökarna, man får dålig hy..................You name it!!!

Iallafall så efter vi hade köpt lite blommor till ballisen så åkte vi upp på håsta till Linda, Julle, Thilde, Kalle å Ville.  Filippa lekte med Thilde en stund innan vi gick en snabbis ut i lekparken.  Åkte hem med gåstolen som jag köpte av henne.  Den var superfin och i fintskick.  Fick även en grind men som dock var för liten så vi får ta det på IKEA när vi kommer dit.
Ska bli nice!!!!
Gåstolen gillade Vinnie skarpt.  Han har typ sutit i den halva dagen.  Han kom på hur man skulle gå bakåt men inte framåt än så han slutade hela tiden i en vägg.....................gulligt!!!

Nathalie och Cerine fick besök av Hampus och Loke ikväll så dom byggde lite lego å sen drog dom ut.
Nathalie gick ner till grannarna för ett tag sedan men har kommit hem nu för just nu så ligger alla barnen i sina sängar. Tror Filippa sover likaså Vincent men Nathalie och Cerine är vakna å kollar på dvd i Nathalies rum.

Darlingen min sitter å plockar med sin dator. Han ska byta hårdisk tror jag...............Ja ett piller göra så det läre han göra resten av kvällen. 
Även att min dator kommer om max två veckor.  Senast den första har jag för mig det sotd.
Längtas!!!!

Barnens alla kläder kommer v. 40 och det ska bli kul det med.  Har ju inte köpt så mkt till mina älsklingar den senaste tiden men dom har så mkt i paketet så dom får allt dom behöver då!!!
Det enda som inte har införskaffats är vinterskor till kidzen.  Ska kika över i morgon vad dom har kvar sen förra året och om det är ngt som ngn kan ha innan det köps!!!
Min älskling ska oxå ha nya vinter skor.  Typ skoterkängor men vet fan inte vart jag ska hitta det bara.  Har ju ett tag till på mig innan snön kommer att hitta det så det ska nog hinnas med det oxå. 

Åh jag såg att dom hade fått hem julsaker på Jotex mu. ...................mys!!!!
Längtar till julen som vanligt.  Först så ska jag fylla år (även detta år, hade kunnat hoppa över iår men men )
Sen så ska även lovely fylla år.  Om man bortser från alla andra i sälkten som fyller år och det traditionella julskyltningen.  

 Åh hittade ett kort som är taget för nån dag sedan på min minsta lilla sötnos.



Han är väl för söt min lilleman.  Blir mest kort på honom just nu och det är ju ganska logiskt eftersom han är med mig typ 24h/dygn. 

Nä nu ska jag se hur det går för mitt hjärta!!!  Hämta en öl åt han så blir han glad!!!!

With Love: My Life My Passion My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar