Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

onsdag 8 september 2010

Gamla bilder

Sitter ju med min stationära dator just nu innan min nya fina bloggdator har kommit.
Har haft den här datorn i ja........vet inte hur många år.  Mkt gamla kort så jag måste bara visa er några.


På hemmet där vi bor nu men inte alls ser likadant ut.






På lägenheten jag på bagargatan i stan  innan vi flyttade till Näsviken
Jag trvides verkligen iden här lägenheten men den vart lite för liten då Jonas flyttade in och när jag sen fick reda på att jag väntade Filippa så insåg faktum.

På mig

Sommaren 2007. 3månader efter Filippa föddes.

Jag 2004 då jag och Jonas träffades ismyg. Bodde då i stan på
Köpmangatan.

Haha Ja vad säger man...........Hmm!!! Jag med kort hår.

Barnen

Nathalie och Cerine innan Filippa och Vincent fanns.
Kan vara 2005.

Vår älskade och saknade Peter



Nu hinner jag inte lägga ut några flera.  Nu ska jag kramas med min älskade son.

Idag efter skolan var det menningn att barnen skulle vara med mormor men eftersom Vincent är så snuvig så hoppar jag över mötet på jobbet idag så jag slipper ta ut honom i onödan.
Saknar min skatt som är på jobbet nu.
Han är så underbar min man. Han skickar så guliga meddelanden ibland.
Sen är det hämtning av filippa som gäller för oss. 
Nu kramas.

With Love: My Life My Passion My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar