Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

fredag 24 september 2010

Vaknade och skickade iväg barnen på skolan som vanligt.
Möttes av detta när vi öppnade dörren



Värsta regnet.....................

Filippa och Vincent sover frotfaranade. Eller Vincent har varit uppe och ätit men somnade om. Filippa har blivit värsta sömntutan.
Själv så är jag super trött men men här ska inte sovas bort hela dagen inte.  Man måste ju ta vara på dagarna. Appropå det så fan vad det har blivit mörkt ute på kvällarna.  Vid åtta är det kolsvart ute.  Tragiskt men mysigt på samma gång. 
Tacos till middag har barnen bestämt. 
Även att nya dammsugaren ska bli invigd.

Funderar på att åka ner till sthlm snart igen.  Saknar ju.........
Måste även inhandla lite julklappar till barnen snart. 
Även att jag har kommit på att jag MÅSTE klippa mig.  vet inte hur eller vart än men det tål att tänkas på. 



Måste göra mig klar för ett besök i Hudik nu.


With Love: My Life My Passion My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar