Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

tisdag 21 september 2010

Nu har jag gett mitt hjärta 50 ml tre gånger med nån timmes mellanrum.  Och peppar peppar så har han inte fått ut det ännu.  Ska ge honom små mångder resten av dagen och natten så kanske han kan öka lite lite imorgon.
Hoppas hoppas att han blir bättre snart.  Min lilla prins.
Ska ta en sväng in till stan så fort jonas kommer hem.  Hoppar över den laktosfria vällingen och ser om han är lika bra imorgon.
Eller vid närmare eftertanke så kanske jag hoppar över stan idag oxå.  Hemma med min familj är viktigare.
Nä nu ska jag hämta posten om Nathalie och Cerine vill passa sina syskon i två minuter under tiden.

Måste iallafall köpa tvättmedel och sköljmedel idag.  Ska tvätta mera vinterkläder och skor.



With Love: My Life My Passion My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar