Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

söndag 5 september 2010

Bio

Vakna och redo för en ny dag. 

Igår åkte Cerine och Filippa till svärmor i njutånger.   Dom sov över och allt hade gått bra.  Dom hade hemlängtan igår å ville hem men dom fick gott sova över där när Eva inte ville åka hem med dom (hmmm, sved i mitt hjärta kan jag säga). 
Jonas har redan varit å jobbat idag men då låg jag å myste med min lilla Vincent under ett varmt täcke.  Mys..........!!!'

Nu ska vi ta å göra oss klara och jag ska byta lite sängkläder för att sen åka in till stan med alla barn å gå på bio.  
Vincent ska vara med farbror Jens under tiden.  Ja det är bra att han får öva som snart får en egen liten bäs. 

Hörs senare................





With Love: My Life My Passion My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar