Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

måndag 20 september 2010

Ja då var det klart!!!!
Alliansen vann..  Jag röstade igår och jag röstade naturligtvis på moderaterna. 
Tycker att Fredrik och hans gäng har gjort det rätt bra faktiskt.  Man måste ju ge dom en chans herreguuuud.

Nåja nog om valet!!!

Gårdagen tillbringades med att ta hand om en sjuk Vincent.  Han har fortfarande magsjuka.  Blir tunnare å tunnare för varje dag då allt han får i sig bara åker rätt igenom han. Stackarn.  Har ringt till BVC nu på morgonen och fick en tid på dagjouren då får vi se vad dom säger eller gör där.
Nu tror jag han har fått feber oxå.
Usch min stackars lilla älskling.
Städat vart det i hela huset igår iallafall.  Så himla skönt att ha det gjort.  Däremot att dammsugaren gick sönder mitt i alltihopa var inte lika trevligt.  Tur jag har syrran som snällt lånade ut sin.  Måste köpa en ny men vet inte om det blir idag.
Nathalie och Cerine är på skolan som vanligt. 
Igår hade dom fotbollsavslutning.  Dom hade haft jätteskoj.
När nästan alla hade gått hem igår vid fem på kvällen så var dom fortfarande kvar där uppe och spelade fotboll med några killar som dom känner.  Jonas fick åka å hämta dom och tjata hem dom.  Kul att dom tycker om att spela eftersom det är en bra träning.  Själv så kunde vi inte gå upp och deltaga som jag antar att dom flesta andra föräldrar gjorde. 
Jag var hemma med sjuka vincent och jonas pendlade mellan jobbet och hemmet. 

Gjorde även iordning lite kläder till klädbytardagen. Märkte och la ner i lådor.
 Även att ståbrädan får åka med och ev. Filippas vagn. 
Skönt att bli av med lite grejjer från garaget.

Nä nu ska jag göra mig klar för att åka in till stan med mina barn.  BVC senare idag och innan måste jag på apoteket och hemköp för lite nödvändigheter.


Love..........

With Love: My Life My Passion My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar