Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

söndag 19 september 2010

Valdagen

Valdagsmorgon!!!!
Idag är det sista dagen man kan rösta till valet.  Jag och Jonas ska under dagen gå upp å rösta.  Det är ju så bra att man kan gå upp å rösta här i byn istället för att åka in till stan.
Jag vet vad jag ska rösta på och det har varit klart lääänge.

Igår var det mys för hela slanten. Hela familjen samlad och massa götta och en bra barnfilm.  Mysigt värre.
Imorse vaknade jag och min darling var på jobbet. Men snart så slipper han det.  Ska bli skönt värre. 
Men nu har han kommit hem och har ätit frullle han me.  Jag å barnen åt macka å varm choklad med grädde. 
Dagen ska tillbringas med att städa.  Äntligen!!!!  Tilloch med Jonas tycker att det verkligen ät dags att städa å då är det verkligen skitigt.

Imorgon är det tyvärr måndag igen och en ny arbetsvecka för lovely. 
Längtar till semestern nästa år ju då vi får vara lediga tillsamans igen.

Nä nu väntar sängarna på att bli ombytta i.
Sen dammning. Dammsugning och skurning av hela huset. 

Ses senare


With Love: My Life My Passion My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar