Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

måndag 13 september 2010

Fotboll och blomflugor

Sitter nu här med min älskling brevid mig.
Filmen jag tog hem till barnen var verkligen inte en film som jag låter mina barn se.  Till Vildingarnas land.  Mer skruvad film får man leta efter.  Den sög och det var verkligen ingen barn film. Dom bröt armarna av varandra m.m. Tur att barnen inte såg den!!!!

Nåja dagen har varit lugn i det stora hela.  Vincent vägde lite mindre nu men det beror ju på att han börjat röra sig mkt mkt mera så han låg lite under kurvan men inte mkt.  Längden var som den alltid varit, den kurvan följer han fint.  Han blir nog en rätt lång å smal kille vår lille son.
Nathalie hade orientering idag men valde att inte gå. Tror inte hon kommer att fortsätta på den om jag ska vara ärlig.  Det måste väl räcka med fotbollen oxå tycker jag men hon gör som hon vill.  På onsdag har dom sista träningen för den här säsongen.   Så synd tycker både jag å nathalie. 
Ska försöka komma iväg in på glysis lite mera i vinter här för barnen älskar att åka skridskor och när jag var liten så gjorde jag oxå det så det ska vi göra.  Har ju nya skrillor som jag köpte förra året men som jag aldrig vågade prova eftersom min lilleman låg i magen då.

Skidor brukar det ju oxå vara på vintrrna men det är inte lika roligt som fotboll tycker mina stora tjejer.  Däremot slalom har nathalie fastnat för så i år tänkte vi inhandla lite ny utrustning för hela familjen. 


Imorgon ska Filippa på dagis, Nathalie och Cerine på skolan och jag å Vincent ska in å köpa medel mot blomflugor.  Hatar dom verkligen och vägrar dö dom jävlarna.   Ska nog bli sprayade imorgon så vi slipper dom.

Nu ska jag googla på blomflugor å se vad man kan göra åt sakem själv.




With Love: My Life My Passion My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar