Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

lördag 25 september 2010

Smärta

Lördagen börjar gå mot sitt slut och dagen har varit bra.
Har tagit det såå lugnt hela dagen.  Sängen vart bäddad på eftermidda´n.  Vi somnade sent igår vid tre och vaknade vid nio av våran son som ville ha lite frukost.  Dom stora barnen var redan vakna och kikade lite på tv.
Hur mysigt som helst har det varit iallafall.   Tog en snabb promenad på affären med Filippa i spöregnet.  Köpte lite gotta såsom chips å dricka.
Filippa älskade verkligen att hoppa i vattenpölar......springer och hoppar i varje pöl hon ser.
Darling gjorde mat som bestod av Flygande Jackob............smarrigt.

Nathalies polare Bella har varit här idag så Bella och Nathalie kollade på film och Cerine gick till Anton.

Nu har jag sutit  och googlat på lite saker eftersom jag ikväll hade sån där magsmärta som jag hade i sthlm. Magen sväller upp på några minuter och smärtan är enorm.  Var tvungen att gå in till badrummet för jag trodde nästan jag skulle dö.................å ja kunde inte dö mitt uppe bland barnen.  Så jävla ont gör det!!  Har fått så nu några gånger å jag ska uppsöka läkaren på måndag för det.  Förra gången jag hade så så höll det i sig i två dagar men nu gick det över (det mesta av smärtan ) på nån timme bara.
Ska undersökas och bli kvitt det är jag fast besluten om. 

Nog om det nu...........

Barnen ligger och ska sova nu å jag och min älskade darling ska hoppa in i duschen eller ett bad.   Mys!!!



With Love: My Life My Passion My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar